Edyta i Cezary Pazurowie: elegancko i ponadczasowo w najnowszej kampanii LAVARD na sezon wiosna-lato 2018

Edyta i Cezary Pazurowie zostali ponownie wybrani na ambasadorów LAVARD. Wzajemne zaufanie i wyznawane wartości stały się podstawą do kontynuowania współpracy. Opowieść o najnowszej kolekcji, zgrany duet rozpoczyna w królewskiej przestrzeni.

Już po raz drugi w historii LAVARD ambasadorami zostali Edyta i Cezary Pazurowie. Są oni uosobieniem miłości, wzajemnego szacunku i stylu. Nic więc dziwnego, iż marka ponownie zdecydowała się na współpracę.

– LAVARD to marka, która tworzy modę z myślą o eleganckich mężczyznach i kobietach. Dla której, niezmiernie ważna jest jakość, polskie rzemiosło, tradycja. Jesteśmy profesjonalistami i z profesjonalistami pragniemy pracować. Kontynuacja współpracy z Edytą i Cezarym Pazurami była więc dla nas czymś naturalnym. W najnowszej kampanii pokazujemy więc, co jest dla nas najważniejsze. Na styku wspólnych wartości, nasi ambasadorzy zabierają nas w opowieść o najnowszej kolekcji w szykowne miejscu z ogromną tradycją. To zabieg, który odzwierciedla świat marki – mówi Marcin Gacek, prezes LAVARD.

Kolekcja marki LAVARD na sezon wiosna-lato 2018 to połączenie najnowszych trendów z klasycznymi fasonami. W asortymencie dominować będą lekkie tkaniny, w jasnych barwach z mocnymi dodatkami. Lniane marynarki, jedwabne koszule oraz szykowne zestawy, idealnie wpasowujące się w wiosenno-letnią aurę.

– Doceniamy doskonałej jakości tkaniny, elegancję krojów i dbałość o szczegóły Choć nie tylko. LAVARD to marka, która ma piękną tradycję, wywodzi się z Polski i cały proces produkcyjny jest właśnie tu. To dla nas bardzo cenne – mówi Edyta Pazura.

– Pozostanie z LAVARD na kolejny sezon to dla nas prawdziwy zaszczyt. Ostatni rok pozwolił nam poznać markę od wewnątrz, zaprzyjaźnić się z osobami, które ją budują i zbudować wartościową relację. Niezmiennie też utożsamiamy się z jej głównymi wartościami: rodzinność, miłość, wzajemny szacunek – dodaje Cezary Pazura.

Edyta i Cezary Pazurowie w najnowszej kampanii LAVARD na sezon wiosna-lato 2018

Lavard sesja wizerunkowa wiosna-lato 2018

Zdjęcia: Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik
Stylizacja: Robert Kiełb
Produkcja: Gabriela Kwiatkowska
Make-up: Iza Kućmierowska
Włosy: Emil Zed
Scenografia: Piotr Stachurski
Miejsce: Łazienki Królewskie, Warszawa

Kolekcja LAVARD na wiosna-lato 2018 dostępna jest w sieci salonach firmowych oraz sklepach multibrandowych w całej Polsce.

W kwestii wypożyczeń kolekcji jesień/zima 2017/18 prosimy kontaktować się z agencją LimeLight – wypożyczenia realizowane są w salonach firmowych marki po uprzednim umówieniu się przez agencję.

Więcej informacji udziela: Agnieszka Oleszczyk, a.oleszczyk@limelight.com.pl, 696 976 630

O marce:
Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet.
Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję – na każdym etapie LAVARD kontroluje swój produkt, tak aby spełniał on wysokie wymagania klientów.
Marka tworzy swoje kolekcje w oparciu o doskonałej jakości włoskie tkaniny oraz światowe trendy w modzie i wysokim krawiectwie. To świadomość rynku i najwyższe standardy zarządzania marką LAVARD sprawiają, że jej oferta trafia w gusta wyrafinowanego odbiorcy.